stageedimotomea@yahoo.gr

7.9.08

ΚΟΙΤΑΜΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Πρώτα θέλω να ευχαριστήσω τον συνάδελφο από το ΙΚΑ "Κώστα" για την ανάρτηση του, σε ευχαριστώ για τα καλά και αυστηρά λόγια σου. Λόγια που με εκφράζουν απόλυτα. Και σου εύχομαι ότι το καλύτερο για τον αγώνα σου για μονιμοποίησή

Αγαπητοί συνάδελφοι των συμβάσεων μας, Καλησπέρα.

Ένα 4 ήμερο αγωνίας για τις συμβάσεις μας έλαβε τέλος. Ένα 4 ήμερο που πραγματικά ήτανε καθοριστικό. Μετά από 4 ημέρες πραγματικού αγώνα, θέλω να ευχαριστήσω μόνο τον εαυτό μου που πίστεψε ότι μπορεί να δώσει μεγάλες μάχες. Οι οποίες μάχες φέρανε τα μηνύματα τα οποία έλαβα καθ' όλο το 4 ήμερο. Πρώτη φορά, έκανα πραγματικές κινήσεις που δεν τις φανταζόμουν, κινήσεις που είχανε αποτέλεσμα. Θα συνεχίσω με το ίδιο πείσμα και την ίδια αφοσίωση τον αγώνα μου και εδώ στην πόλη μου και σε επισκέψεις στην πρωτεύουσα Αθήνα. Για πρώτη φορά θα προσπαθήσω να δείξω ότι έχω την δύναμη μόνος μου να παλέψω (επειδή κανένας σας δεν θέλησε να αγωνιστεί δίπλα μου, παρόλο την παρότρυνση μου να πάμε ενωμένοι), με όλα τα μέσα που έχω. Θέλω να τονίσω ότι για πρώτη φορά φτάνω σε τόσο σε υψηλό σημείο. Και ελπίζω στο τέλος να γευστώ το νέκταρ της επιτυχίας μου.

Από εδώ και πέρα ο κάθε ενδιαφερόμενος στέιτζ θα αγωνιστεί στον τομέα που βρίσκεται για να πετύχει την ανανέωση ή ένα καινούργιο πρόγραμμα. Σίγουρα και θα είναι ένας δύσκολος αγώνας επειδή αρκετοί φορείς δεν έχουνε τις οικονομικές δυνατότητες να μας κρατήσουνε αλλά με την προσπάθεια του καθενός μας θα τους πείσουμε ότι μας χρειάζονται. Όλοι να πιέσετε όσο μπορείτε ΤΩΡΑ. Ας κινηθεί ο καθένας με τον τρόπο που πιστεύει, το Blog θα παραμείνει για εσάς εδώ ελεύθερο να εκφράσετε τις απόψεις σας.

Με το τέλος της επίσκεψης του Πρωθυπουργού στην ΔΕΘ. Θέλω να εκφράσω την απόλυτη στήριξη στην κυβέρνηση της ΝΔ με αρχηγό τον ΚΩΣΤΑ τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. Αυτοί μας επέλεξαν, εμείς από την μεριά μας τους στηρίζουμε σε ότι και αν κάνουνε για το καλό της Ελλάδας. Εμείς ως στέιτζ του ευρύτερου δημόσιου τομέα περιμένουμε ότι καλύτερο για τις συμβάσεις μας. Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στο κυβερνητικό έργο και στα αρμόδια υπουργεία που ασχολούνται με τα ζητήματα μας. Θα είμαστε δίπλα τους σε ότι χρειάζονται. Θα δίνουμε το καλύτερο εαυτό μας στις υπηρεσίες μας. Με χαμόγελο και καθημερινή διάθεση. Σίγουρα θα υπάρξουν προβλήματα και ανησυχίες αλλά με δύναμη και επιμονή και υπομονή θα τα ξεπεράσουμε. Εμείς από το 2007 προσπαθούμε να βοηθήσουμε στο κυβερνητικό έργο, τα έχουμε καταφέρει απόλυτα και το γνωρίζουν οι αρμόδιοι για αυτό και μας εμπιστεύονται και εμείς πιστεύομαι ότι θα μας βοηθήσουν από την μεριά τους, με το να επωφεληθούμε από μια μελλοντική ανανέωση των συμβάσεων μας.

Από αύριο ξεκινάμε ένα μεγάλο αγώνα που ελπίζω να έχει θετικές εκβάσεις. Έναν αγώνα που ο καθένας με τον τρόπο του θα προσπαθήσει. Σας εύχομαι καλή δύναμη και καλό κουράγιο.

Για μένα θα είναι ένας μακρύς αγώνας κυρίως για τον γραπτό διαγωνισμό για τις εφορίες, τον οποίο και επέλεξα πριν 1 χρόνο. Από αύριο θα αφοσιωθώ εκεί, αλλά και παράλληλα θα συνεχίσω και την άοκνη προσπάθεια μου για την ανανέωση τις σύμβασής μου.


Σας εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνετε.

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΥΡΥΤΕΡΟΙ STAGERS ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΘΟΥΜΕ.ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΕΧΡΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΜΑΣ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ .