stageedimotomea@yahoo.gr

23.10.08

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΪΤΖ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΑΣ

Καλησπέρα σε όλους τους συνάδελφους των στεϊτζ του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα,

Θέλω από όλους να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη που δεν μπορώ να βρίσκομαι καθημερινά εδώ. Όπως γνωρίζεται έχω και άλλες καθημερινές ασχολίες εκτός από την εργασία μου στα στέϊτζ.
Πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την ψυχή μου, το Σωματείο του Stage ΙΚΑ για την επίσημη ανακοίνωση σχετικά με την ανανέωση των στεϊτζ του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Για όλους όσους που είστε στο ΙΚΑ είναι κάτι το ευχάριστο. Επίσης τους εύχομαι καλή συνέχεια στον αγώνα τους, εγώ θα προσπαθώ να είμαι πάντα δίπλα τους, με όλες μου τις δυνάμεις σε ότι και αν κάνουνε. Ακόμα συγχαίρω όσους προσπάθησαν μέσα από τους ατομίκους τους αγώνες για να γίνει πραγματικότητα το νέο πρόγραμμα.
Βεβαίως δεν χαλαρώνουμε, αλλά συνεχίσουμε των αγώνα μας για την ανανέωση και των άλλων δημόσιων φορέων. Ελπίζω να πάρουνε σειρά και οι άλλοι φορείς. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να πετύχουμε το 100% των ανανεώσεων μέχρι το τέλος της χρονιάς. Ξέρω ότι είναι δύσκολο π. χ. Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, αλλά η ζωή είναι ένας μακρύς αγώνας χωρίς αρχής και τέλος, και πρέπει να προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Πιέσουμε τους υπεύθυνους σε ότι πόστο και αν είναι.
Είμαστε υπεύθυνα άτομα και ξέρουνε ότι πρέπει να προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Ας το πράξουμε όλοι μας.
Το blog θα είναι πάντα ανοικτό για όλους όσους ενδιαφέρονται σχετικά με τις συμβάσεις μας. Εγώ όμως δεν θα μπορώ να συμμετέχω λόγω του αγώνα που δίνω καθημερινά για των διαγωνισμό για το Υπουργείο Οικονομικών. Οποιοσδήποτε μπορεί να εκφράσει την γνώμη του ανοικτά στο ε-μαϊλ μου.

Σας ευχαριστώ για την κατανόηση

Δεν υπάρχουν σχόλια :